Friday, June 17, 2016

Last Paper Syndrome

Aku rasa memang aku tulis blog setahun sekali saja. Sebab post lepas hampir cukup setahun.

Ketika sedang menaip entri ini aku duduk atas katil bawah (double-decker) dengan rakan sebilik aku terbaring dan nota Environmental Education ditekup pada muka. Esok hari terakhir aku sebagai pelajar semester 4.

Okay sekarang sapa dah bosan baca blog ni? Sebab aku dah mula bosan menaip ni. 

Pandangan di sebelah kanan semasa menaip post ini

Pandangan depan semasa menaip post ini
Kalau sesiapa nak cari tips resepi chicken buttermilk atau teknik penyusuan bayi yang betul memang salahlah masuk blog aku ni sebab aku pun tak tahu apa aku taip.

Tetiba aku rasa nak cerita pasal Ramadhan di kampus Jeli.

Jap...aku malas.  Bye

No comments:

Post a Comment

komentar / hatemail